OKW: Ge Nilssn vad han är värd på söndag. Han åkte runt och var ful under hela matchen. Hade det varit på Lill-Kentas tid i Djurgården skulle han suttit bänkad.
Varje gång han är inne på isen ska han få höra det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
OKW: Ge Nilssn vad han är värd på söndag. Han åkte runt och var ful under hela matchen. Hade det varit på Lill-Kentas tid i Djurgården skulle han suttit bänkad.
Varje gång han är inne på isen ska han få höra det!