Ska det psykas ska det psykas rejält. Nån sorts lall-psykning med lite lätt buande gör antagligen karln mer tänd. "Döda Nilsson" är att gå till överdrift, men det skulle defenitivt få han ur balans. Utan att spåra ur: Låt han känna "hatet", avskyn och föraktet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Döda Nilsson" är att gå till överdrift, men det skulle defenitivt få han ur balans.
Utan att spåra ur: Låt han känna "hatet", avskyn och föraktet.
Men som vanligt; fokus på stödet för Timrå IK.