geggelundin: Vilken ji-ä-ve-ell-a ge-ärr-i-ess. Hoppas som fan att det blir disciplinstraff i efterhand. Det där är långt över vad som kan anses som "acceptabelt hockeyvåld".
Hmm, man minns ju Boorkens grepp (från båset) om Matti Paunas hår under det stora bråket mellan TIK o DIF våren 82, när båda lagen kämpade för att slippa åka ur...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hmm, man minns ju Boorkens grepp (från båset) om Matti Paunas hår under det stora bråket mellan TIK o DIF våren 82, när båda lagen kämpade för att slippa åka ur...