Fy fasen, den var inte fin om man säger så, rent otäckt må jag säga! Grattis till segern, skönt att ni slog fjollträsk! Tyvärr så fick jag inte själv känna segerns sötma:( menmen, ny match i karlstad på söndag, och då blir det åka av:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Grattis till segern, skönt att ni slog fjollträsk!
Tyvärr så fick jag inte själv känna segerns sötma:( menmen, ny match i karlstad på söndag, och då blir det åka av:)