Helg Ernest: Ähhh, nu överdriver du hårt! var du i kempis å såg matchen? Det blir inga avstängningar, eftersom domaren bedömde alla matchstraffen som enklare förseelser! nu blev du besviken va?
Jag har inte sagt att NI borde få några avstängningar! om du nu inte menade DIF? Tror inte det var nån som kastade handskarna på slutet i kempis iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det blir inga avstängningar, eftersom domaren bedömde alla matchstraffen som enklare förseelser! nu blev du besviken va?
Jag har inte sagt att NI borde få några avstängningar! om du nu inte menade DIF? Tror inte det var nån som kastade handskarna på slutet i kempis iaf.