1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 516038

Sv: DIF - Timrå IK Kvartsfinal 1 2005-03-04
Helg Ernest: Vad Svalo sa, kan jag inte uttala mig om, eftersom jag inte vet!
Vad jag däremot vet, är att, matchen gestaltade sig så att, det blev väldigt hett där ute, och jag har full förståelse för det som hände på slutet.
Sen vet man ju aldrig om det blir några avstängningar med den här pajjas-komiten!
Gerber får väl 7 matcher eller nåt, så är hockeysverige nöjda sedan, så kan FRÖ gliiida hem guldet, lugnt och stilla till götet igen.
Jag vet att FRÖ kommer vinna i år igen, nu handlar det bara om att komma 2a för oss andra.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer