Och gratulerar till mig som faktiskt lyckades ta mig både till Globen och hem mot alla odds. Inställda och flera timmar försenade tåg ställde till det på vägen dit, och på vägen hem höll tre futtiga minuter på att tvinga mig att stå ute en hel natt i Norrköping och frysa. Slapp det med minsta möjliga marginal.
Men det var definitivt värt besväret! Kanske inte den mest briljanta match jag sett, men en vinst är en vinst. Kimmo Kapanen...:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och gratulerar till mig som faktiskt lyckades ta mig både till Globen och hem mot alla odds. Inställda och flera timmar försenade tåg ställde till det på vägen dit, och på vägen hem höll tre futtiga minuter på att tvinga mig att stå ute en hel natt i Norrköping och frysa. Slapp det med minsta möjliga marginal.
Men det var definitivt värt besväret! Kanske inte den mest briljanta match jag sett, men en vinst är en vinst. Kimmo Kapanen...:)