Friman SR: Hela Djurgårdens betende under matchen var att försöka få Timrå ur balans med fula tacklingar i ryggen som under serien blev utvisning på men inte nu av domaren samt att dom verkade vara väldigt griniga, så det var skönt att dom inte fick lön för det
Viktigt med vinst i första matchen
Sen vilken dålig stämning dom hade i Globen dessa Djurgårdare annat var det med oss fast vi var många färre
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Viktigt med vinst i första matchen
Sen vilken dålig stämning dom hade i Globen dessa Djurgårdare
annat var det med oss fast vi var många färre