Friman SR: Du Das Boot tråden är en viktig ingrediens i ett slutspel.
Vad har stackars Earnie gjort då ? Jag förmodar att du syftar på Earnie Eagel.
Nä du FIMAN om Das Boot Tråden stör dig, Läse den inte då ! Är väll enklast så och alla blir nöjda ?
Även vi "GammGubbar" måste få ha lite skoj ibland. Men det har du väll glömt bort hur man har.
För att återföra detta till Hockey så kan jag bara hoppas att Diciplinnämden granskar film matrialet från gårdagen match. Sen måste vi ju se till att göra det så obekvämt för honom i morgon.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad har stackars Earnie gjort då ? Jag förmodar att du syftar på Earnie Eagel.
Nä du FIMAN om Das Boot Tråden stör dig, Läse den inte då !
Är väll enklast så och alla blir nöjda ?
Även vi "GammGubbar" måste få ha lite skoj ibland.
Men det har du väll glömt bort hur man har.
För att återföra detta till Hockey så kan jag bara hoppas att Diciplinnämden granskar film matrialet från gårdagen match.
Sen måste vi ju se till att göra det så obekvämt för honom i morgon.