Rooster23: Det är bara att acceptera följande. Timrå räcker inte till,formtoppen på fel ställe,svårt med lag som grisar, Timrå klart mycket bättre under hela säsongen. Grisfarmarna har sin formtopp nu och kan de här med slutspels hockey. Nu gör det jävligt ont.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är bara att acceptera följande.
Timrå räcker inte till,formtoppen på fel ställe,svårt med lag som grisar,
Timrå klart mycket bättre under hela säsongen.
Grisfarmarna har sin formtopp nu och kan de här med slutspels hockey.
Nu gör det jävligt ont.