Rooster23: Synd, vi hade flera heta chanser på slutet. Bara att komma igen på hemmaplan gånger 2 nu! Det har varit täta jämna matcher hittills det lär fortsätta så. Finns ingen anledning att kasta yxan i sjön för det här. Sluta neggosnacket nu och fyll ladan till sista plats på torsdag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara att komma igen på hemmaplan gånger 2 nu!
Det har varit täta jämna matcher hittills det lär fortsätta så.
Finns ingen anledning att kasta yxan i sjön för det här.
Sluta neggosnacket nu och fyll ladan till sista plats på torsdag...