Mitt i allt, lyft fram allt positivt, många frågetecken från förra matchen vände och blev utropstecken för mig idag:
-Fredrik Modin, - som bäst när han får vara bäst i en kedja och vara den bästa spelaren och föra spelet som idag, outstanding! -Magnus Nilsson, - kämpade på fantastiskt och höll på att kvittera mot slutet -Niklas Nordgren, - skridskorna gick fantastiskt fint på killen idag, får han sätta en puck
Vi Är Timrå & Vi Ger Aldrig Upp - Glöm ALDRIG det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
-Fredrik Modin, - som bäst när han får vara bäst i en kedja och vara den bästa spelaren och föra spelet som idag, outstanding!
-Magnus Nilsson, - kämpade på fantastiskt och höll på att kvittera mot slutet
-Niklas Nordgren, - skridskorna gick fantastiskt fint på killen idag, får han sätta en puck
Vi Är Timrå & Vi Ger Aldrig Upp - Glöm ALDRIG det!