tjobba: Nordgren! Var han med? Gunnos kännetecken att bena ska gå som trummpinnar är ju som bortblåst. Och vadfaan gör vi i egen zon, lägg sarg ut om du är pressad.
Nu måste The Big Red Machine ha ångan uppe från start i kommande matcher annars blir det en tidig sorti och man får gå och se Kovland spöa kattskrällen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gunnos kännetecken att bena ska gå som trummpinnar är ju som bortblåst.
Och vadfaan gör vi i egen zon, lägg sarg ut om du är pressad.
Nu måste The Big Red Machine ha ångan uppe från start i kommande matcher annars blir det en tidig sorti och man får gå och se Kovland spöa kattskrällen.