Tycker ändå att coachningen är dålig. Vissa har ju varit katastrofalt dåliga i några matcher nu. Man måste kliva in som coach och bänka vissa för att markera sitt missnöje. Det går inte bara låta det rulla på!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker ändå att coachningen är dålig. Vissa har ju varit katastrofalt dåliga i några matcher nu. Man måste kliva in som coach och bänka vissa för att markera sitt missnöje. Det går inte bara låta det rulla på!!!