Taurus: Håller med dig, Nordgren, Koskinen och Hallin borde bänkas och in med Svebba. Modin blev klart mycket bättre med Manderville och Hagos.
Laget i match 4
Målvakt: In med Kapanen han har inte förlorat mot Dif Backpar: Aalto-Berg, Lindström-Svedberg, Styf-Jonsson Kedjor: Hedström-Zäta-Crippe Manderville-Hagos-Modin Nilsson-Krykov-Carlsson
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Modin blev klart mycket bättre med Manderville och Hagos.
Laget i match 4
Målvakt:
In med Kapanen han har inte förlorat mot Dif
Backpar:
Aalto-Berg, Lindström-Svedberg, Styf-Jonsson
Kedjor:
Hedström-Zäta-Crippe
Manderville-Hagos-Modin
Nilsson-Krykov-Carlsson
Extra: Nordgren, Gahn, Hallin, Koskinen