Johan J: Tror inte ens Odåga törs tackla Dahlén av respekt. Dom skulle komm helt ur balans och vi skulle kunna spela "Vårt" spel som vi gjort under 50 matcher i grundserien, istället för den "Grishockey" DIF har proviserat oss att spela
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom skulle komm helt ur balans och vi skulle kunna spela "Vårt" spel
som vi gjort under 50 matcher i grundserien, istället för den "Grishockey" DIF har proviserat oss att spela