Redhat: Felet är ju att DIF fått "oss" att spela det spel dom vill vi skall spela. Med vårt eget spel skulle dom vara helt changslös. Ändå tror jag Kenta vaskade om ganska friskt i kedjorna i kväll. Utan resultat. Bryter vi inte trenden i nästa match, tror jag nog att Dahlén spelar. Alla dessa jävla puckar bara ner i hörnen och bara böka runt. Varför inte på mål och plocka retúrer istället ? 90% av all tid dom är i anfallszon så bökar dom i hörnen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ändå tror jag Kenta vaskade om ganska friskt i kedjorna i kväll.
Utan resultat.
Bryter vi inte trenden i nästa match, tror jag nog att Dahlén spelar.
Alla dessa jävla puckar bara ner i hörnen och bara böka runt.
Varför inte på mål och plocka retúrer istället ?
90% av all tid dom är i anfallszon så bökar dom i hörnen.