Ledsen alla Fans, men nu ser det tungt ut för TIK i kommande matcher, Djurgården har spelat ut TIK i 7 perioder nu, va talar för TIK nu................................. ta mej fan ingenting!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla less
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ledsen alla Fans, men nu ser det tungt ut för TIK i kommande matcher, Djurgården har spelat ut TIK i 7 perioder nu, va talar för TIK nu................................. ta mej fan ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jävla less