Ice Tea: Pinsamt hur man kan sitta och skylla denna förlust på Lärking. Timrå är så fantastiskt dåliga i nuläget, vi kan inte sätta de få chanser vi skapar, Poweplay gynnar inte timrå ens än gång. Dett i blandning med att Djurgården spelar så äckligt smart över hela banan, man grisar o grötar i mittzon och man bryter de rödas uppspel och framförallt så vinner man puck o närkamper.
Ska Tik lyckas vända det här så måste man ta sig igenom djurgårdens mur. Sätta chanserna och nyttja powerplay.
Manderville,Hagos,Modin - Klart bäst igår. Manderville bäst i rött..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska Tik lyckas vända det här så måste man ta sig igenom djurgårdens mur. Sätta chanserna och nyttja powerplay.
Manderville,Hagos,Modin - Klart bäst igår. Manderville bäst i rött..