1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 518372

Sv: Lärking
Ice Tea: Pinsamt hur man kan sitta och skylla denna förlust på Lärking. Timrå är så fantastiskt dåliga i nuläget, vi kan inte sätta de få chanser vi skapar, Poweplay gynnar inte timrå ens än gång. Dett i blandning med att Djurgården spelar så äckligt smart över hela banan, man grisar o grötar i mittzon och man bryter de rödas uppspel och framförallt så vinner man puck o närkamper.

Ska Tik lyckas vända det här så måste man ta sig igenom djurgårdens mur. Sätta chanserna och nyttja powerplay.

Manderville,Hagos,Modin - Klart bäst igår. Manderville bäst i rött..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer