Mange: Sex raka utvisningar påverkade TIK:s spel framför allt i 3:e. Hur tror du laget påverkas av dessa utvisningar. Det är slitsamt att spela många boxplay efter varann speciellt då TIK använder sina bästa spelare i både box och powerplay inte minst Z:a.
I ett slutspel så tillhör det ovanligheterna att man får sex raka utv mot sig och motståndarna ingen. Sen skrev nån i detta ämne att Timrå hade tur att det var Lärking som dömde - det kan jag aldrig köpa.
Alltså jag skyller inte förlusten Lärking, han såg bara till att det blev ännu jobbigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I ett slutspel så tillhör det ovanligheterna att man får sex raka utv mot sig och motståndarna ingen. Sen skrev nån i detta ämne att Timrå hade tur att det var Lärking som dömde - det kan jag aldrig köpa.
Alltså jag skyller inte förlusten Lärking, han såg bara till att det blev ännu jobbigare.