250kg kärlek: En annan stilla undran, när man läser intervjun med Nordström efter matchen ang att han hade rappat Foppa över armarna innan det här hände, "— Vi spelade i box play, tre mot fyra, och då slår man folk lite mer över handskarna."
Är det så man gör, man slår alltså för att ev skada.... För det är ju risken när man slår mot handskarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det så man gör, man slår alltså för att ev skada.... För det är ju risken när man slår mot handskarna.