Smokey: Tycker snarare kritiken mot att Foppa var med igår, ska riktas mot Pappa Foppa. Vad tänkte han där egentligen???? Han av någon borde ju veta att "pojken" har haft problem med skador. Att då sätta in honom när han nätt å jämt läkt ihop, är brist på omdöme. Otroligt dålig caoching!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han av någon borde ju veta att "pojken" har haft problem med skador. Att då sätta in honom när han nätt å jämt läkt ihop, är brist på omdöme. Otroligt dålig caoching!!