Såg på ST.nu att en anrik byggnad i centrum står i lågor. Floyds och spelhålan i källarplanet var givna besöksmål på min tid i stan. Rökte också ett gäng feta cigarrer på sportbaren när Timrå IK tog klivet tillbaks till elitserien...
Fanns det inte ett antal utlånade TIK-reliker där trots att det mer var ett Sundsvallsnäste?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fanns det inte ett antal utlånade TIK-reliker där trots att det mer var ett Sundsvallsnäste?