Känns som Timrå var lite för heta på gröten med att förlänga Kent Johanssons kontrakt. Han har haft ett topplag i tre år egentligen och slutat bra i grundserien som 3-6-3, men ändå bara nått semifinal som längst och aldrig riktigt varit nära final och att med årets topptrupp göra ett sånt här fiasko mot ett gammalt och trött DIF är ju inte särskilt övertygande.
Nordgren är inte lika dominant längre. Robert Carlsson på väg ner. Hjärtat Matthiasson är inte kvar längre. Hedström är het på nordamerika. Om NHL börjar försvinner Z. Krykov försvinner. Hagos dominerar inte som man hoppats. Ja ni, det gäller minst sagt att Timrå hittar rätt på nyförvärven inför nästa säsong och att spelarna inte tröttnat på tränaren.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nordgren är inte lika dominant längre. Robert Carlsson på väg ner. Hjärtat Matthiasson är inte kvar längre. Hedström är het på nordamerika. Om NHL börjar försvinner Z. Krykov försvinner. Hagos dominerar inte som man hoppats. Ja ni, det gäller minst sagt att Timrå hittar rätt på nyförvärven inför nästa säsong och att spelarna inte tröttnat på tränaren.