Tyckar att vi alla skall ge förlusten och säsongen lite distans, Tycker faktiskt Timrå spelade riktigt bra idag. Klart godkänd säsong i mina ögon fastän jag just nu är jävligt besviken. Nästa år står Kapanen och då blir Sm-final. God natt alla TIKARE vi kommer alltid igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart godkänd säsong i mina ögon fastän jag just nu är jävligt besviken.
Nästa år står Kapanen och då blir Sm-final.
God natt alla TIKARE vi kommer alltid igen.