Mullback: Näffan, jag är redan inne i nästa säsong! Tror dock att jyrgårdare ska tagga ner förväntningarna en smula, det finns lag som kan bättre än vi, Frölunda är ett bra exempel. Men har ni tur med domarna kan ni kanske fula er till nån match ändå! Så länge Zebran är blind, så länge skutan kan gå...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror dock att jyrgårdare ska tagga ner förväntningarna en smula, det finns lag som kan bättre än vi, Frölunda är ett bra exempel. Men har ni tur med domarna kan ni kanske fula er till nån match ändå!
Så länge Zebran är blind, så länge skutan kan gå...