1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524262

Sv: Fiaskotråden
turre: Visst gör DIF en bra försvarsinsats... Men de får mycket hjälp av det tafatta Timråspelet. Ingen fart och frenesi i anfallsspelet. Då blir man lätta byten för ett hårt arbetande DIF. Dock sett över 7 matcher har vi varit det mer spelande och produktiva laget medans DIF har haft den största viljan. Även under säsongen har det sett ut på liknande sätt. Därför anser jag också att Timrå är ett bättre lag än DIF även fast vi förlorade denna kvartsfinalserie.

Hoppas hockeyn och Frölunda vinner SM-guld!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer