Ice Tea: Du har helt rätt. Men det är för stunden faktiskt ganska lätt att koncentrera sina bedömningar av spelarna till kvartsfinalen eftersom det är där den goda grund de lagt under serielunken som man ser raseras på ett sånt snöpligt vis som nu hände. (VM i långmening, nån som vill utmana?)
Men jag älskar laget och den hockey de står för! Och jag är otroligt glad för den underhållning det gett (och kommer att ge). Det är bara att spotta i nävarna och komma igen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har helt rätt. Men det är för stunden faktiskt ganska lätt att koncentrera sina bedömningar av spelarna till kvartsfinalen eftersom det är där den goda grund de lagt under serielunken som man ser raseras på ett sånt snöpligt vis som nu hände. (VM i långmening, nån som vill utmana?)
Men jag älskar laget och den hockey de står för! Och jag är otroligt glad för den underhållning det gett (och kommer att ge). Det är bara att spotta i nävarna och komma igen!