1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524318

Sv: Fiasko?
Kevin O Shea: Tycker att ni har gjort en dunder säsong ändå. DIF spelade smart med sitt manskap dom hade kvar och med bättre skärpa för er i anfallet så hade ni vunnit.

Ni är ju även bäst i Norrland. Ni kan nu fira påsk i lugn och ro när en annan lider panikångest t o m 14/4.

Fiasko är väl ändå HV, och MoDo med tanke på deras manskap samt att HV var i final och i stort sett hade alla kvar. Men dom som Brynäs missade lockouten

Brynäs gjorde bort sig vid näst sista fönsteröppningen och frågan är nu om vi får sota grovt för det.

Brynäs hälsningar från Dator coachen på väg upp till Gävle

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer