turre: Ja du kan vända och vrida på det hur du vill för att få det till din fördel. Men fakta är att de matcher och perioder Timrå spelade bra hann aldrig DIF ställa upp och låsa mittzonen, de hann inte få kontroll av nerdumpade puckar för Timrå åkte skridskor, de kunde inte göra spelvändningar för timrå slarvade inte med pucken... Tur för er att ni får spela mer matcher iår, så kanske ni också lär er vad som egentligen händer på matcherna. ;P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tur för er att ni får spela mer matcher iår, så kanske ni också lär er vad som egentligen händer på matcherna. ;P