Tycho: Ja det är kanske tur. :) Vi lägger ner diskutionen, jag vill inte klanka mer på ert Timrå, det är ett av få lag i Elitserien förutom Djurgår´n jag gillar. :)
Tror det blir oerhört tufft mot Frölunda som verkligen har imponerat. Men vi har spelat rätt bra mot dom under grundserien... :D
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror det blir oerhört tufft mot Frölunda som verkligen har imponerat. Men vi har spelat rätt bra mot dom under grundserien... :D