tjobba: Kan inte påstå att det är fiasko att åka ut mot Djurgården i kvarten.Det är så pass jämt i slutspelet att det kan gå hur som helst.Vilka trodde LHC skulle åka ut mot SSK.Modo hade vunnit guld innan ES börjat.Det är bara att se fram emot nästa säsong.Tycker ändå att Timrå gjort en stark säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Djurgården i kvarten.Det är så pass jämt i slutspelet att
det kan gå hur som helst.Vilka trodde LHC skulle åka ut
mot SSK.Modo hade vunnit guld innan ES börjat.Det är
bara att se fram emot nästa säsong.Tycker ändå att
Timrå gjort en stark säsong.