1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 527025

Sv: Silly Season 05/06
Maggan: Ja för dem som läste mitt inlägg i denna tråd så är detta ingen nyhet ;)

Jag pratar alltså om Frans Nielsen. En kille som gjorde mer poäng och hade betydligt bättre plusminusstatistik än Kalle Sahlstedt trots att Frans spelade i seriens sämsta lag. Sahlsetdt är dessutom 11 år äldre och en betydligt mättare hockeyspelare. Frans är missnöjd med sin säsong och strävar stenhårt för att bli bättre.

Det jag försöker säga att jag gärna ser att Kalle Sahlstedt hamnar i en annan klubb än Timrå och att Frans hamnar här. Får vi Frans och någon av centrarna Persson eller Lind så är jag mycket belåten över centerstrukturen med två etablerade och två unga men skickliga. Om Yared blir kvar vill säga.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.