1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614850 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 527918

Sv: Silly Season 05/06

actionleif: Aha, där ser man. Nej, det kostar väl förstås en hel del att ha den posten, allra helst när tempot knappast bromsats ned i TIK de senaste 5-6 säsongerna. Det var väl "lättare" att bara hanka sig fram till playoff i slutet av varje säsong...

Är det så att han inte orkar är det förstås bara bra att han kliver av tåget i tid. Att ha en person på en ordförandepost som inte orkar köra fullt ut skulle ju inte fungera i längden heller. Intressant att se hur TIK resonerar nu, plockar man in nån utifrån eller löser man det internt..?

Crippe blir nog kvar, det är mitt tips.. ;)


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.