RocknRolf2: Nyköping 97, Västerås 2000... Vi var tydligen där båda. Skillnaden är att jag tror på Oksa. Tik och andra elitserielag ligger i "blodig försäsongsträning" nu. Att lira (och tokträna) i alpmarängens land tar på "topp"-krafterna. Västerås piskar Djurgården med en massa mål i träningsmaatcher. Det betyder inte mycket...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror på Timrå. All in! Vem vågar syna?