Dream Team: vem har hängt enskilda spelare? Vi ser ett kollektiv som är för tunt i princip i alla avseendet. Jag är inte direkt förvånad, snarare bara besviken att det ska vara omöjligt för Timrå att helt etablera sig. Tycker ni fortfarande att det här är det bästa möjliga lag man har kunnat fixa efter resurserna?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker ni fortfarande att det här är det bästa möjliga lag man har kunnat fixa efter resurserna?