RocknRolf2: Hmmm...Du verkar inte förstå något allafall...
Ha nu ett riktigt härlig HS liv...
Själv ska jag trots förlusten sova riktigt gott.. För jag vet ju att det finns en morgondag och även om jag inte vet hur den ser ut så är det lockande att få vakna upp i morgon..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hmmm...Du verkar inte förstå något allafall...
Ha nu ett riktigt härlig HS liv...
Själv ska jag trots förlusten sova riktigt gott..
För jag vet ju att det finns en morgondag och
även om jag inte vet hur den ser ut så är
det lockande att få vakna upp i morgon..
Sov gott alla...