Dream Team: vi har väl helt enkelt olika uppfattningar om vad som är personangrepp och inte. Jag tycker absolut inte det är personangrepp att skriva t ex "han och han håller inte måttet" osv. Skulle jag skrika tränarbyte, eller bort med den och den ur styrelsen osv (som jag inte gör) skulle inte det heller vara personangrepp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skulle jag skrika tränarbyte, eller bort med den och den ur styrelsen osv (som jag inte gör) skulle inte det heller vara personangrepp.