Herminator: Jaha, så nu när man har Asplund tex så är man inte med i någon zon, utan ser att ut att sitta kvar i omklädningsrummet. Jörgens bror Anders är ju ledig och gjorde stor succé i HV förra året, kanske vore nåt =)
Tror annars att Oksa står på lördag, 4 billiga mål bjuds det på idag. Även om de flesta var försvarstavlor snarare än målvaktstavlor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror annars att Oksa står på lördag, 4 billiga mål bjuds det på idag. Även om de flesta var försvarstavlor snarare än målvaktstavlor.