larry73: riktigt! en sak som jag dock tror vi är överens om, är centrarnas sätt att agera.
vart finns backcheckingen, farten, speluppbyggnaden och finessen? inte i "speedy" krykov och gahn "banan" iaf...gamla tiders b-å lir funkar inte i dagens snabba ishockey.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
vart finns backcheckingen, farten, speluppbyggnaden och finessen? inte i "speedy" krykov och gahn "banan" iaf...gamla tiders b-å lir funkar inte i dagens snabba ishockey.