Bra jobb på trumman ikväll, Rolf-Olle! Blir för övrigt alltid bra tryck då det är mindre folk i hallen.
Orkar inte kommentera matchen mer än att vi gör en mycket bra kämpainsats men släpper till alldeles för många lägen bakåt, markeringsmissar och sånt skit. Sedan att vi inte gör tillräckligt med mål på chanserna är vi ju tyvärr vana vid. Jäkligt tung förlust! Karl Koskinen som vanligt suverän över hela banan.. Hmmm.
Men, följ med till Leksand på måndag för ett bottenmöte för faen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blir för övrigt alltid bra tryck då det är mindre folk i hallen.
Orkar inte kommentera matchen mer än att vi gör en mycket bra kämpainsats men släpper till alldeles för många lägen bakåt, markeringsmissar och sånt skit. Sedan att vi inte gör tillräckligt med mål på chanserna är vi ju tyvärr vana vid. Jäkligt tung förlust!
Karl Koskinen som vanligt suverän över hela banan.. Hmmm.
Men, följ med till Leksand på måndag för ett bottenmöte för faen!