orion: Nä, det var nog som någon påpekade i ett tidigare inlägg offside... Inte offside i målgården dock, som dom tydligen dömde - men Robban var ju kvar i HV-zonen fast pucken spelades ut ur densamma, innan den förpassades i mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte offside i målgården dock, som dom tydligen dömde - men Robban var ju kvar i HV-zonen fast pucken spelades ut ur densamma, innan den förpassades i mål.