1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 589403

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Icetea: Det där med 2 transatlanter låter jävligt bra. Mer fart och tyngd skulle inte skada. Ett par killar som verkligen kan hålla pucken i anfallszon ett tag och forcera in en puck eller två per match. Sen det där med Krykov...man får nog börja inse att han inte har mycket mer att ge. Han är för stor och lång för att träna upp någon hastighet. Ålder är ju heller inget som står till hans fördel. Sen det om backarna håller jag verkligen med om. Hellre en hungrig men skakig Hansson eller Calle J än en erfaren, mätt, men ack så slö/loj Koskinen. Känns det lite som att han tar sin plats i truppen för givet, månne?

Hur ser det ut med Nilsson föresten? Spelar han tillräckligt nu, på det sätt det var meningen att han skulle, när han blev värvad? Man börjar bli lite less på att höra dom där tvåorna för roughing med 5-8 minuter kvar att spela av tredje.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer