Knylan: Nej det förstår väl jag också. Men jag skiter fullständigt i om det är nån sketen hästhoppning eller dressyrtävling på Globen. De skulle de där jävla fårskallarna ha tänkt på tidigare. Lördag 29/10 är löningsvecka och söndagarna min enda lediga dag således skall jag fanimej ut på krogen vare sig Djurgården vill det eller ej! Jag finner mig inte i detta!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
NEVER!