1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Globen 29/10

592495 · » Till forumet


Sv: Globen 29/10
Daniel Kungsör: Kan tänkas vara A:29
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Daniel Kungsör: Ifjol behövde man bara gå dit och köpa biljett till bortaklack när kassorna öppnar i "Kiosken" ( Utan för tvi uhch Mc Donalds)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Någon som vet vilken sektion som supporterklubben fått biljetter till? Kan vara bra för oss i exil att få veta, så vi kan boka biljetter till sektionerna intill.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Frella: Tror nog att dom vill ta in Bananer i Pyjamas i Globen för en hyllning på kvällen samt att det kanske kommer 25st Kaminer till. ;-)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Frella:
Risk för läggmatch ;-)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Krävs det verkligen så stor polisbemanning i en Svenska Cupen final där DIF möter sitt eget farmarlag Åtvidaberg?
Kommentera


Sv: Globen 29/10
perra:Ja men i stockholm så styr fotbollen bara att se globens publiksnitt
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Skarin: finalen i svenska cupen mellen djurgården/åtvidaberg spelas samma dag därav ändringen lite surt ialla fall
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Fruktansvärt tråkigt och tungt att matchen är flyttad. Bedrövligt!! Det känns på nåt annat sätt på nåt sätt nu.

Kniv i ryggen igen. Vi har ofta flyt med saker och ting. Hmmm.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
ernie eagle: Denna passar väll nu ?
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Jag skulle inte ha något emot om vi åker samma tid som är utsatt, och sedan får vänta ett par timmar innan matchstart. Det finns saker att göra i Stockholm, minst sagt. Men problemet är hemresan, det där det kliar med SJ förmodligen. Den blir kraftigt försenad.

Hugaligen. Matchen i sig är ju förhållandevis betydelselös, men själva resan, den får inte gå åt helvete bara.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
ernie eagle: Dessvärre får ni nog svårt att påverka detta då orsaken till senareläggningen av matchen är Djurgårdens cupfinal i fotboll.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Knylan: Nej det förstår väl jag också. Men jag skiter fullständigt i om det är nån sketen hästhoppning eller dressyrtävling på Globen. De skulle de där jävla fårskallarna ha tänkt på tidigare. Lördag 29/10 är löningsvecka och söndagarna min enda lediga dag således skall jag fanimej ut på krogen vare sig Djurgården vill det eller ej! Jag finner mig inte i detta!

NEVER!
Kommentera

Sv: Globen 29/10
65selander: Det bästa vore om den där nian på swehockey är ett feltryck.

Gud, att det alltid måste bli något som ska strula i allt man tar sig för. Suck.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Knylan: För att en ändring skall kunna ske så måste väl även Timrå godkänna den. Jävligt konstigt är det iaf.

tittade på vad som händer på Globen och jag hittar då ingenting i deras kalender på samma dag eller dagen före. kanske Smurfarna som har konvent?
Kommentera

Sv: Globen 29/10
ernie eagle: Jag vet inte riiiktigt om DIF styr upp en tidsändring av en elitseriematch för att jävlas med en supporterklubb, det låter nästan orealistiskt. Förmodligen är det väl häst-show eller nått sånt där dagarna innan så dom inte hinner ställa i ordning innan, har ingen aning. Men det låter aningen mer realistiskt.

Hata alla som råkar bo i en storstad!
Kommentera

Sv: Globen 29/10
actionleif: Ja detta lär ju ställa till det med tågresan. Det vore intressant att få reda på av vilken anledning som matchen flyttas.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Hassebo: Exakt! Det här är tamefan ingenting annat än en ren och skär skandal! En komplott av av ståkkhålmsjävlarna!

Har de ingen känsla för liret i huvudstaden. Dessa förbannade sadomaschistsvin som bara tänker på sig själva och aldrig upphör att förvåna.

Snickrar de inte till en synnerligen bra lösning på detta moment 22 så skall vi banne mej fakturera DIF Hockey för tågkostnaden samt hotellvistelse för var och en av oss alla tågresenärer samt mat och en krogkassa på 5000kr per skalle.

En svidande förlust för en förening som redan går på knäna.

Det är omoraliskt, oetiskt och oförsvarbart att behandla oss norrlänningar som boskap och köra över oss med ångvält i parti och minut!

Jag skall fan bara ut på krogen. Nåt annat finns inte.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Frisco: De får fixa hovet el. nåt. Måste ju hinna hem till krogen oxå. Det får dom ta hänsyn till! =)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Frisco: blir en rejälen fest.. undrar hur många som kommer in i globen ;) .. hoppas de ordnat med buss som går hem efter matchen oxå :P
Kommentera

Sv: Globen 29/10
actionleif: Alltid kul med rejäla FÖRfester:-)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Hassebo: Jamen precis!! titta tiderna framme i stockholm 11.53 och hemresa kl 19.00 vem vill åka hem när matchen börjar?? ;)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
hoppas detta medför att några inte kan åka med så man kan köpa lös biljetter där ;) .. själv så visste jag inte om jag skulle kunna åka förrän det var för sent ..
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Perkan: Jo, verkar ju helt riktigt (se länk). Det här barkar ju totalt åt h-vete med tider o dylikt!
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Perkan: Jepp .. bara att kolla länken .. undrar om SK har uppmärksammat detta ..
Kommentera

Sv: Globen 29/10
ernie eagle: matchändringen står på swehockeys h-sida ??????
Kommentera

Sv: Globen 29/10
ernie eagle: Så var det med det !

DIF-Timrå, lördag 29 oktober 2005, kl 15.00
Globen, Stockholm

DIF-HOCKEY För familjer och ungdom till och med 16 år finns familjeentré 80 kr/person.
Gäller samtliga hemmamatcher. Ingång via entré 4 i Globen och entré 13 i Hovet.
Biljetterna är begränsade och börjar säljas 1 timme innan matchstart.

Bortaklackens biljetter bokas genom respektive klubb via DIF-Hockey.
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Perkan: Av vilken anledning då?
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Brollan: OM inte alla vet,så är matchtiden i Globen LÖ 29/10 flyttad till 19:00
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Ja ni vilken jävla resa det kommer att bli Till Globen :D
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Fanzin: Ja absolut ...nu va det väll det att tågresan lät lockande så där allihopa...liksom...:)) men vi visste inte innan biljetterna tog slut om vi kunde...men men det ordnar sej på nåt sätt:))
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Ann: Absolut, om det fanns ett buss alternativ tror jag säkert att det skulle finnas ett intresse för det också..men men bara att ta eget intiativ, bil/tåg/Y-buss eller vad som helst :)

Alla till Globen =)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Fanzin: Äsch förstod att du mena det ...är ju smart o blond:)

Jo visst finns det andra alternativ...helt klart:)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Fanzin: Vad sjutton skriver jag, boka biljett via SJ menade jag naturligtvis..!
Eller så tar man bilen som jag och några till tänker göra =)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Fanzin: Jo det är ju absolut ett alternativ....tänkte bara lite så där som vi tjejer gör ibland:))
Kommentera

Sv: Globen 29/10
rupert: vissa kanske är i behov av fler än en tågbiljett till globen.

Annars är det ju bara o köra på egen hand, dvs boka tågbiljett via ticnet, går ju kanonbra tåg den dagen har jag sett. Det är ju en match ingen vill missa ;)
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Ann: Ok...
Kommentera

Sv: Globen 29/10
rupert: Jo men jag är ute efter flera biljetter...
Kommentera

Sv: Globen 29/10
Ann: Har du inte läst längre ner...?
Kommentera

Globen 29/10
Någon som vet om det finns någon typ av "reservlista" att ställa sej på...menar om det är några som hoppar av...?
Kommentera

592495 · »