Jag skulle inte ha något emot om vi åker samma tid som är utsatt, och sedan får vänta ett par timmar innan matchstart. Det finns saker att göra i Stockholm, minst sagt. Men problemet är hemresan, det där det kliar med SJ förmodligen. Den blir kraftigt försenad.
Hugaligen. Matchen i sig är ju förhållandevis betydelselös, men själva resan, den får inte gå åt helvete bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hugaligen. Matchen i sig är ju förhållandevis betydelselös, men själva resan, den får inte gå åt helvete bara.