Nej 2-2 kan vi inte gärna beskylla Oksa för, då samtliga utespelare jagar puck (i bästa junior-stil) mellan sargen och teknings-cirkeln och två Brynässpelare får leka ensamma med Oksa.
Det mesta bottnar nog i att våra backar är bortskämda med otroligt bra målvakter (lite returer) de senaste säsongerna, De måste ändra sitt spel och se till att vara först på returerna som både Oksa och Asplund släpper.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej 2-2 kan vi inte gärna beskylla Oksa för, då samtliga utespelare jagar puck (i bästa junior-stil) mellan sargen och teknings-cirkeln och två Brynässpelare får leka ensamma med Oksa.
Det mesta bottnar nog i att våra backar är bortskämda med otroligt bra målvakter (lite returer) de senaste säsongerna, De måste ändra sitt spel och se till att vara först på returerna som både Oksa och Asplund släpper.