Just nu fokuseras det mer på Sannys utvisning, JA, den var rätt, tycker jag, än på vad som komma skall i morgon eftermiddag nere i Södertälje.
Ärligt, vem orkar bry sig om vad en Peter Forsberg älskare på AB tycker?
Skit i att köpa dyngtidningarna Exp & AB, dom verkar ju bara sura över att LIF och Dif ligger pyrt till, samt hur stora tuttar som brudarna i Paradis hotel har.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Just nu fokuseras det mer på Sannys utvisning, JA, den var rätt, tycker jag, än på vad som komma skall i morgon eftermiddag nere i Södertälje.
Ärligt, vem orkar bry sig om vad en Peter Forsberg älskare på AB tycker?
Skit i att köpa dyngtidningarna Exp & AB, dom verkar ju bara sura över att LIF och Dif ligger pyrt till, samt hur stora tuttar som brudarna i Paradis hotel har.