RocknRolf2: På tal om matchen. Har inte Canal Plus så funderar smått på att kolla via nätet. Nån som har erfarenheter av den tjänst det länkas till från Timrå IKs hemsida.. C More eller nåt sånt heter sajten. Har bra med bandbredd så skall gå att streama kanonbra men beror ju helt på vilken skit de skickar så vill höra av någon som har provat.
Om någon vet får ni gärna säga vilken upplösning de kör med också : )
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om någon vet får ni gärna säga vilken upplösning de kör med också : )