bejan: Måste säga att det känns bra nu med tre raka segrar - samtidigt som lagen under förlorar.
Timrå spelar nu sitt stabila gnuggarspel - speciellt borta. Klassiska TIK-segrar de tre senaste. Det verkar väl också som om man hjälper sin målis lite bättre än i inledningen av ES.
Mats Hallin och Masken Carlsson måste vara de sämsta sportcheferna i Elitserien. De värvar och värvar samtidigt som de byter coacher. Fortfarande inte stabila i elitserien.
Fyra av sex poäng i de två nästa matcherna och jag tycker vi sneglar uppåt i tabellen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå spelar nu sitt stabila gnuggarspel - speciellt borta. Klassiska TIK-segrar de tre senaste. Det verkar väl också som om man hjälper sin målis lite bättre än i inledningen av ES.
Mats Hallin och Masken Carlsson måste vara de sämsta sportcheferna i Elitserien. De värvar och värvar samtidigt som de byter coacher. Fortfarande inte stabila i elitserien.
Fyra av sex poäng i de två nästa matcherna och jag tycker vi sneglar uppåt i tabellen.